Zarząd firmy 3 NAJ EWA ZARAŃSKA-GÓRNIAK - EWA ZARAŃSKA-GÓRNIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EWA ZARAŃSKA-GÓRNIAK (CEIDG)
EWA ZARAŃSKA-GÓRNIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 3 NAJ EWA ZARAŃSKA-GÓRNIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-10-28 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RYNEK 12, PL-37-110, ŻOŁYNIA. Główny zakres działalności EWA ZARAŃSKA-GÓRNIAK to Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.75.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP 3 NAJ EWA ZARAŃSKA-GÓRNIAK: 8151010182. REGON 3 NAJ EWA ZARAŃSKA-GÓRNIAK: 691691368.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EWA ZARAŃSKA-GÓRNIAK
Więcej informacji o 3 NAJ EWA ZARAŃSKA-GÓRNIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio