Zarząd firmy 2K PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH KOPIEC - WOJCIECH KOPIEC, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WOJCIECH KOPIEC (CEIDG)
WOJCIECH KOPIEC prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 2K PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH KOPIEC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BATALIONÓW CHŁOPSKICH 992, PL-25-671, KIELCE. Główny zakres działalności WOJCIECH KOPIEC to Działalność taksówek osobowych (PKD główne: 49.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP 2K PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH KOPIEC: 9590808014. REGON 2K PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH KOPIEC: 29060529600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WOJCIECH KOPIEC
Więcej informacji o 2K PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH KOPIEC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.