Zarząd firmy 2Go3.Pl - Orzechowski Wojciech Kazimierz, prezes zarządu
Orzechowski Wojciech Kazimierz, prezes zarządu
Wiek firmy:
Wiek:
6 l. 2 mies. 9 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł
Działalność firmy została zawieszona od 2025-09-08
Orzechowski Wojciech Kazimierz jest w zarządzie KRS 2GO3.PL
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Orzechowski Wojciech Kazimierz jest również w zarządzie 2GO3.PL, która została założona 2019-07-02 i ma siedzibę przy UL. GEN. JAROSŁAWA DĄBROWSKIEGO 17A, PL-93-177, ŁÓDŹ. KRS 2GO3.PL zajmuje się przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego, działalność związana z oprogramowaniem, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi i inne. NIP 2GO3.PL: 7252291101. REGON 2GO3.PL: 383782715.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Orzechowski Wojciech Kazimierz
Więcej informacji o 2GO3.PL
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby