Firma 24 ONLINE - USŁUGI INFORMATYCZNE, FILMYZNIEBA MICHAŁ TOMCZAK
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych |
Numery rachunków bankowych |
PL88 1140 2004 0000 3102 4789 2900
PL29 1090 1304 0000 0001 3356 1586 |
Działalność PKD:
Firma 24 ONLINE - USŁUGI INFORMATYCZNE, FILMYZNIEBA MICHAŁ TOMCZAK została założona 2004-04-06 i obecnie mieści się przy KASZTANOWA 2822, PL-99-300, KUTNO. Główna działalność firmy to usługi związane z oprogramowaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, poligrafia i drukarstwo, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż komputerów i oprogramowania, usługi związane z filmami i nagraniami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 24 ONLINE - USŁUGI INFORMATYCZNE, FILMYZNIEBA MICHAŁ TOMCZAK (REGON 61038172500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio