Adres | OSIEDLE 1 MAJA 16J, PL-44-304, WODZISŁAW ŚLĄSKI | |
Województwo | śląskie | |
![]() |
||
Strona internetowa | 16j.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Szkoły policealne |
Numery rachunków bankowych |
PL09 1050 1344 1000 0090 8149 8546
PL82 1050 1344 1000 0090 3158 9568
PL83 1050 1344 1000 0090 3158 9550
|
Działalność PKD:
Firma 16J została założona 2018-10-23 i obecnie mieści się przy OSIEDLE 1 MAJA 16J, PL-44-304, WODZISŁAW ŚLĄSKI. Główna działalność firmy to szkoły policealne i wyższe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, badania naukowe i prace rozwojowe, doradztwo związane z zarządzaniem, przetwarzanie danych i hostingowe, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-10.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 16J (REGON 38162633600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio