Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Działalność PKD:
Firma 100%PR, MAGDALENA ZAWADA została założona 2006-11-08 i obecnie mieści się przy ŻYTNIA 1822, PL-01-014, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, badania i analizy jakości żywności, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, dzierżawa własności intelektualnej, fotografia, organizacja targów, wystaw i kongresów, piloci i przewodnicy turystyczni, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, przetwarzanie danych i hostingowe, reprodukcja zapisanych nośników informacji, specjalistyczne projektowanie, transport drogowy towarów i przeprowadzki, tłumaczenia, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi w zakresie informacji, usługi związane z oprogramowaniem, wydawanie książek i periodyków. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 100%PR, MAGDALENA ZAWADA (REGON 14069029800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio