Zarząd firmy 1. ZT MORS 2. Profit-School Ziemowit Teleszyński - Ziemowit Teleszyński, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-03-26
Działalność gospodarcza Ziemowit Teleszyński (CEIDG)
Ziemowit Teleszyński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. ZT MORS 2. PROFIT-SCHOOL ZIEMOWIT TELESZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-06-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MORWOWA 11, PL-10-337, OLSZTYN. Główny zakres działalności Ziemowit Teleszyński to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, hotele i podobne obiekty zakwaterowania i inne. NIP 1. ZT MORS 2. PROFIT-SCHOOL ZIEMOWIT TELESZYŃSKI: 7393163919. REGON 1. ZT MORS 2. PROFIT-SCHOOL ZIEMOWIT TELESZYŃSKI: 380357348.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Ziemowit Teleszyński
Więcej informacji o 1. ZT MORS 2. PROFIT-SCHOOL ZIEMOWIT TELESZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio