Zarząd firmy 1.ZBIGNIEW KAŁA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ ZK MOTORS, 2.ZBIGNIEW KAŁA, 3.ZBIGNIEW KAŁA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PLAYADA - ZBIGNIEW KAŁA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ZBIGNIEW KAŁA (CEIDG)
ZBIGNIEW KAŁA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.ZBIGNIEW KAŁA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ ZK MOTORS, 2.ZBIGNIEW KAŁA, 3.ZBIGNIEW KAŁA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PLAYADA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1989-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. HENRYKA SIENKIEWICZA 66, PL-25-501, KIELCE. Główny zakres działalności ZBIGNIEW KAŁA to Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi (PKD główne: 68.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe drukowanie, działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, produkcja konstrukcji metalowych i ich części, produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych, naprawa i konserwacja maszyn i inne. NIP 1.ZBIGNIEW KAŁA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ ZK MOTORS, 2.ZBIGNIEW KAŁA, 3.ZBIGNIEW KAŁA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PLAYADA: 6570078574. REGON 1.ZBIGNIEW KAŁA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ ZK MOTORS, 2.ZBIGNIEW KAŁA, 3.ZBIGNIEW KAŁA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PLAYADA: 29008810000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ZBIGNIEW KAŁA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.