Zarząd firmy 1.ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY JUSTYNA RYCOMBEL, 2..SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY - JUSTYNA RYCOMBEL, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JUSTYNA RYCOMBEL (CEIDG)
JUSTYNA RYCOMBEL prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY JUSTYNA RYCOMBEL, 2..SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 30A, PL-26-025, LECHÓWEK. Główny zakres działalności JUSTYNA RYCOMBEL to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: odlewnictwo żeliwa, odlewnictwo metali lekkich, obróbka metali i nakładanie powłok na metale, obróbka mechaniczna elementów metalowych, wytwarzanie energii elektrycznej i inne. NIP 1.ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY JUSTYNA RYCOMBEL, 2..SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY: 6572426387. REGON 1.ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY JUSTYNA RYCOMBEL, 2..SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY: 36152803000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JUSTYNA RYCOMBEL
Więcej informacji o 1.ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY JUSTYNA RYCOMBEL, 2..SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.