Zarząd firmy 1. WYDAWNICTWO NORDLYS DOROTA SANTORSKA; 2. NORDI-PRESS S.C. M. Wytrębowicz, D. Santorska - DOROTA SANTORSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DOROTA SANTORSKA (CEIDG)
DOROTA SANTORSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. WYDAWNICTWO NORDLYS DOROTA SANTORSKA; 2. NORDI-PRESS S.C. M. WYTRĘBOWICZ, D. SANTORSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-02-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GODEBSKIEGO 33, PL-05-420, JÓZEFÓW. Główny zakres działalności DOROTA SANTORSKA to Wydawanie książek (PKD główne: 58.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP 1. WYDAWNICTWO NORDLYS DOROTA SANTORSKA; 2. NORDI-PRESS S.C. M. WYTRĘBOWICZ, D. SANTORSKA: 5321342244. REGON 1. WYDAWNICTWO NORDLYS DOROTA SANTORSKA; 2. NORDI-PRESS S.C. M. WYTRĘBOWICZ, D. SANTORSKA: 010108669.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DOROTA SANTORSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio