Zarząd firmy 1. WYDAWNICTWO KOTORI BEATA BAMBER 2. WYDAWNICTWO PAPIERÓWKA BEATA BAMBER - BEATA BAMBER, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BEATA BAMBER (CEIDG)
BEATA BAMBER prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. WYDAWNICTWO KOTORI BEATA BAMBER 2. WYDAWNICTWO PAPIERÓWKA BEATA BAMBER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-11-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SOWIA 7, PL-62-070, GOŁUSKI. Główny zakres działalności BEATA BAMBER to Wydawanie książek (PKD główne: 58.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż detaliczna książek, sprzedaż detaliczna gazet i pozostałych periodyków oraz artykułów papierniczych, wydawanie czasopism i pozostałych periodyków, pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania. NIP 1. WYDAWNICTWO KOTORI BEATA BAMBER 2. WYDAWNICTWO PAPIERÓWKA BEATA BAMBER: 5341061666. REGON 1. WYDAWNICTWO KOTORI BEATA BAMBER 2. WYDAWNICTWO PAPIERÓWKA BEATA BAMBER: 63440301700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BEATA BAMBER
Więcej informacji o 1. WYDAWNICTWO KOTORI BEATA BAMBER 2. WYDAWNICTWO PAPIERÓWKA BEATA BAMBER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.