Zarząd firmy 1. WOJ-MED SPRZEDAŻ SPRZĘTU MEDYCZNEGO mgr MARIOLA WOJCIECH 2. SENSORIA Gabinet Integracji Sensorycznej mgr Mariola Wojciech - MARIOLA WOJCIECH, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIOLA WOJCIECH (CEIDG)
MARIOLA WOJCIECH prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. WOJ-MED SPRZEDAŻ SPRZĘTU MEDYCZNEGO MGR MARIOLA WOJCIECH 2. SENSORIA GABINET INTEGRACJI SENSORYCZNEJ MGR MARIOLA WOJCIECH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-03-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOCHŁOWICKA 29A, PL-41-706, RUDA ŚLĄSKA. Główny zakres działalności MARIOLA WOJCIECH to Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.74.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, pozaszkolne formy edukacji artystycznej, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność wspomagająca edukację i inne. NIP 1. WOJ-MED SPRZEDAŻ SPRZĘTU MEDYCZNEGO MGR MARIOLA WOJCIECH 2. SENSORIA GABINET INTEGRACJI SENSORYCZNEJ MGR MARIOLA WOJCIECH: 6412420298. REGON 1. WOJ-MED SPRZEDAŻ SPRZĘTU MEDYCZNEGO MGR MARIOLA WOJCIECH 2. SENSORIA GABINET INTEGRACJI SENSORYCZNEJ MGR MARIOLA WOJCIECH: 24263286000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIOLA WOJCIECH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w