Zarząd firmy 1. WN-CAMP CENTRUM CARAVANINGU Wioletta Suchta, 2. SWEET EYES - Wioletta Suchta, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Wioletta Suchta (CEIDG)
Wioletta Suchta prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. WN-CAMP CENTRUM CARAVANINGU WIOLETTA SUCHTA, 2. SWEET EYES, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STARGARDZKA 16, PL-73-110, LIPNIK. Główny zakres działalności Wioletta Suchta to Sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 47.81.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, wynajem i dzierżawa samochodów ciężarowych, pośrednictwo w wynajmie i dzierżawie samochodów osobowych, samochodów kempingowych i przyczep, działalność w zakresie pielęgnacji urody i pozostała działalność kosmetyczna. NIP 1. WN-CAMP CENTRUM CARAVANINGU WIOLETTA SUCHTA, 2. SWEET EYES: 8541331209. REGON 1. WN-CAMP CENTRUM CARAVANINGU WIOLETTA SUCHTA, 2. SWEET EYES: 811992270.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wioletta Suchta
Więcej informacji o 1. WN-CAMP CENTRUM CARAVANINGU WIOLETTA SUCHTA, 2. SWEET EYES
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio