Zarząd firmy 1) UST-128. 2) MANDARYNKA. JOANNA ROŚLIK - Joanna Roślik, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-07-01
Działalność gospodarcza Joanna Roślik (CEIDG)
Joanna Roślik prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1) UST-128. 2) MANDARYNKA. JOANNA ROŚLIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1992-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GRUNWALDZKA 1226, PL-76-270, USTKA. Główny zakres działalności Joanna Roślik to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: rybołówstwo w wodach morskich, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki i inne. NIP 1) UST-128. 2) MANDARYNKA. JOANNA ROŚLIK: 8392541691. REGON 1) UST-128. 2) MANDARYNKA. JOANNA ROŚLIK: 220021569.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Joanna Roślik
Więcej informacji o 1) UST-128. 2) MANDARYNKA. JOANNA ROŚLIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio