Zarząd firmy 1.USŁUGI RACHUNKOWE ZDZISŁAWA PRUSICKA-WAŁEK, 2.SKLEP ŚW. ROZALIA ZDZISŁAWA PRUSICKA-WAŁEK - ZDZISŁAWA PRUSICKA-WAŁEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ZDZISŁAWA PRUSICKA-WAŁEK (CEIDG)
ZDZISŁAWA PRUSICKA-WAŁEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.USŁUGI RACHUNKOWE ZDZISŁAWA PRUSICKA-WAŁEK, 2.SKLEP ŚW. ROZALIA ZDZISŁAWA PRUSICKA-WAŁEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-04-21 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. EDMUNDA MASSALSKIEGO 11, PL-25-636, KIELCE. Główny zakres działalności ZDZISŁAWA PRUSICKA-WAŁEK to Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe (PKD główne: 69.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność wspomagająca edukację, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP 1.USŁUGI RACHUNKOWE ZDZISŁAWA PRUSICKA-WAŁEK, 2.SKLEP ŚW. ROZALIA ZDZISŁAWA PRUSICKA-WAŁEK: 9590478752. REGON 1.USŁUGI RACHUNKOWE ZDZISŁAWA PRUSICKA-WAŁEK, 2.SKLEP ŚW. ROZALIA ZDZISŁAWA PRUSICKA-WAŁEK: 29081630800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ZDZISŁAWA PRUSICKA-WAŁEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w