Zarząd firmy 1. Usługi Pielęgniarskie Bożena Wegner, 2. INTERBIURO BOŻENA WEGNER - Bożena Wegner, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Bożena Wegner (CEIDG)
Bożena Wegner prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. USŁUGI PIELĘGNIARSKIE BOŻENA WEGNER, 2. INTERBIURO BOŻENA WEGNER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-05-30 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ROMUALDA TRAUGUTTA 78E13, PL-82-300, ELBLĄG. Główny zakres działalności Bożena Wegner to Praktyka pielęgniarek i położnych (PKD główne: 86.90.C). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP 1. USŁUGI PIELĘGNIARSKIE BOŻENA WEGNER, 2. INTERBIURO BOŻENA WEGNER: 5781369486. REGON 1. USŁUGI PIELĘGNIARSKIE BOŻENA WEGNER, 2. INTERBIURO BOŻENA WEGNER: 28047666500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bożena Wegner
Więcej informacji o 1. USŁUGI PIELĘGNIARSKIE BOŻENA WEGNER, 2. INTERBIURO BOŻENA WEGNER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w