Firma 1. Usługi Marketingowe Jacek Białobrzewski 2. WILCZA FOR-REST Jacek Białobrzewski Bartosz Rogacki s.c.
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju |
Działalność PKD:
Firma 1. USŁUGI MARKETINGOWE JACEK BIAŁOBRZEWSKI 2. WILCZA FOR-REST JACEK BIAŁOBRZEWSKI BARTOSZ ROGACKI S.C. została założona 2002-05-16 i obecnie mieści się przy STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO 42, PL-83-000, PRUSZCZ GDAŃSKI. Główna działalność firmy to pośrednictwo w sprzedaży hurtowej. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, naprawa i konserwacja maszyn, naprawa pojazdów samochodowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające transport, wspomaganie edukacji, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. Usługi Marketingowe Jacek Białobrzewski 2. WILCZA FOR-REST Jacek Białobrzewski Bartosz Rogacki s.c. (REGON 19274009600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,