Firma 1. Usługi Janusz Łenczyszyn, 2. PH SANIT Janusz Łenczyszyn - wspólnik spółki cywilnej
Ocena | |||
Główna działalnośc | Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych |
Numery rachunków bankowych |
PL95 1140 2004 0000 3502 7771 5810
|
Działalność PKD:
Firma 1. USŁUGI JANUSZ ŁENCZYSZYN, 2. PH SANIT JANUSZ ŁENCZYSZYN - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ została założona 2016-07-01 i obecnie mieści się przy UL. CEDROWA 32, PL-55-200, OŁAWA. Główna działalność firmy to roboty instalacyjne elektryczne i budowlane. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała działalność profesjonalna, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, realizacja projektów budowlanych budynków, roboty budowlane budynków, usługi architektoniczne i inżynieryjne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. Usługi Janusz Łenczyszyn, 2. PH SANIT Janusz Łenczyszyn - wspólnik spółki cywilnej (REGON 93296823700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio