Zarząd firmy 1. USŁUGI FLORYSTYCZNO-OGRODNICZE BELL FLORI TOMASZ MIGAS; 2. Smart Home Instalacje Tomasz Migas - TOMASZ MIGAS, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ MIGAS (CEIDG)
TOMASZ MIGAS prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. USŁUGI FLORYSTYCZNO-OGRODNICZE BELL FLORI TOMASZ MIGAS; 2. SMART HOME INSTALACJE TOMASZ MIGAS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZACHĘTY 3F, PL-41-407, IMIELIN. Główny zakres działalności TOMASZ MIGAS to Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni (PKD główne: 81.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP 1. USŁUGI FLORYSTYCZNO-OGRODNICZE BELL FLORI TOMASZ MIGAS; 2. SMART HOME INSTALACJE TOMASZ MIGAS: 6441883701. REGON 1. USŁUGI FLORYSTYCZNO-OGRODNICZE BELL FLORI TOMASZ MIGAS; 2. SMART HOME INSTALACJE TOMASZ MIGAS: 24364295400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ MIGAS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w