Zarząd firmy 1. USŁUGI ELEKTRYCZNO-AUTOMATYCZNE RYSZARD MAŁKOWSKI - RYSZARD MAŁKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RYSZARD MAŁKOWSKI (CEIDG)
RYSZARD MAŁKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. USŁUGI ELEKTRYCZNO-AUTOMATYCZNE RYSZARD MAŁKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-10-13 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KS. HENRYKA MROSSA 4C10, PL-86-032, NIEMCZ. Główny zakres działalności RYSZARD MAŁKOWSKI to Wykonywanie instalacji elektrycznych (PKD główne: 43.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat, działalność spa, saun i łaźni parowych. NIP 1. USŁUGI ELEKTRYCZNO-AUTOMATYCZNE RYSZARD MAŁKOWSKI: 9531949581. REGON 1. USŁUGI ELEKTRYCZNO-AUTOMATYCZNE RYSZARD MAŁKOWSKI: 340099274.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RYSZARD MAŁKOWSKI
Więcej informacji o 1. USŁUGI ELEKTRYCZNO-AUTOMATYCZNE RYSZARD MAŁKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby