Zarząd firmy 1.TOMASZ BRONIARCZYK PRYWATNE CENTRUM JĘZYKÓW OBCYCH ATB - TOMASZ BRONIARCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ BRONIARCZYK (CEIDG)
TOMASZ BRONIARCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.TOMASZ BRONIARCZYK PRYWATNE CENTRUM JĘZYKÓW OBCYCH ATB, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem PL. RYNEK 3, PL-64-800, CHODZIEŻ. Główny zakres działalności TOMASZ BRONIARCZYK to Nauka języków obcych (PKD główne: 85.59.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), działalność związana z oprogramowaniem, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, działalność portali internetowych, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych i inne. NIP 1.TOMASZ BRONIARCZYK PRYWATNE CENTRUM JĘZYKÓW OBCYCH ATB: 7641973409. REGON 1.TOMASZ BRONIARCZYK PRYWATNE CENTRUM JĘZYKÓW OBCYCH ATB: 57088958400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ BRONIARCZYK
Więcej informacji o 1.TOMASZ BRONIARCZYK PRYWATNE CENTRUM JĘZYKÓW OBCYCH ATB
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.