Zarząd firmy 1. TOEL ELIGIUSZ ILEWICZ (wspólnik spółki cywilnej) - ELIGIUSZ ILEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ELIGIUSZ ILEWICZ (CEIDG)
ELIGIUSZ ILEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. TOEL ELIGIUSZ ILEWICZ (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ), która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-15 i ma swoją siedzibę pod adresem SARNIA 42, PL-80-336, GDAŃSK. Główny zakres działalności ELIGIUSZ ILEWICZ to Produkcja konstrukcji metalowych i ich części (PKD główne: 25.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznych, kucie, prasowanie, wytłaczanie i walcowanie metali; metalurgia proszków, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych i inne. NIP 1. TOEL ELIGIUSZ ILEWICZ (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ): 5841350534. REGON 1. TOEL ELIGIUSZ ILEWICZ (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ): 192715750.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ELIGIUSZ ILEWICZ
Więcej informacji o 1. TOEL ELIGIUSZ ILEWICZ (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ)
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby