Zarząd firmy 1. Think Tank Finance, Marcin Suchocki; 2. DH5, Marcin Suchocki - Marcin Suchocki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marcin Suchocki (CEIDG)
Marcin Suchocki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. THINK TANK FINANCE, MARCIN SUCHOCKI; 2. DH5, MARCIN SUCHOCKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-01-30 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. ZWYCIĘSTWA 24113, PL-81-521, GDYNIA. Główny zakres działalności Marcin Suchocki to Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku (PKD główne: 18.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego, pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach i inne. NIP 1. THINK TANK FINANCE, MARCIN SUCHOCKI; 2. DH5, MARCIN SUCHOCKI: 5791901741. REGON 1. THINK TANK FINANCE, MARCIN SUCHOCKI; 2. DH5, MARCIN SUCHOCKI: 220176993.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin Suchocki
Więcej informacji o 1. THINK TANK FINANCE, MARCIN SUCHOCKI; 2. DH5, MARCIN SUCHOCKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony, premier zwołuje rząd
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.