Zarząd firmy 1. TERMOVID MARKETING TOMASZ ŻELAŚKIEWICZ; 2. PPHU TERMOVID TOMASZ ŻELAŚKIEWICZ i WSPÓLNICY - TOMASZ ŻELAŚKIEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ ŻELAŚKIEWICZ (CEIDG)
TOMASZ ŻELAŚKIEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. TERMOVID MARKETING TOMASZ ŻELAŚKIEWICZ; 2. PPHU TERMOVID TOMASZ ŻELAŚKIEWICZ I WSPÓLNICY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-09-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZIELNA 18, PL-26-110, SKARŻYSKO-KAMIENNA. Główny zakres działalności TOMASZ ŻELAŚKIEWICZ to Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek (PKD główne: 68.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, pozostałe pośrednictwo pieniężne i inne. NIP 1. TERMOVID MARKETING TOMASZ ŻELAŚKIEWICZ; 2. PPHU TERMOVID TOMASZ ŻELAŚKIEWICZ I WSPÓLNICY: 6631760893. REGON 1. TERMOVID MARKETING TOMASZ ŻELAŚKIEWICZ; 2. PPHU TERMOVID TOMASZ ŻELAŚKIEWICZ I WSPÓLNICY: 260170195.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ ŻELAŚKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,