Firma 1. TAKSÓWKA OSOBOWA ROMAN MULARCZYK, 2. FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ROMAN MULARCZYK
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność taksówek osobowych |
Działalność PKD:
Firma 1. TAKSÓWKA OSOBOWA ROMAN MULARCZYK, 2. FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ROMAN MULARCZYK została założona 2006-11-25 i obecnie mieści się przy UL. KS. STANISŁAWA STASZICA 15A6, PL-62-200, GNIEZNO. Główna działalność firmy to pozostały transport lądowy pasażerski. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują piloci i przewodnicy turystyczni, realizacja projektów budowlanych budynków, roboty budowlane budynków, roboty budowlane rurociągów i linii energetycznych, roboty wykończeniowe budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, wyroby gdzie indziej niesklasyfikowane. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. TAKSÓWKA OSOBOWA ROMAN MULARCZYK, 2. FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ROMAN MULARCZYK (REGON 30044484500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio