Firma 1. TAKSÓWKA OSOBOWA NR 39 SOPOT TOMASZ KŁOSOWIAK 2. PHU GALERIA CHEMII TOMASZ KŁOSOWIAK
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność taksówek osobowych |
Działalność PKD:
Firma 1. TAKSÓWKA OSOBOWA NR 39 SOPOT TOMASZ KŁOSOWIAK 2. PHU GALERIA CHEMII TOMASZ KŁOSOWIAK została założona 2004-08-01 i obecnie mieści się przy UL. KAROLA SZYMANOWSKIEGO 11, PL-80-280, GDAŃSK. Główna działalność firmy to pozostały transport lądowy pasażerski. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. TAKSÓWKA OSOBOWA NR 39 SOPOT TOMASZ KŁOSOWIAK 2. PHU GALERIA CHEMII TOMASZ KŁOSOWIAK (REGON 19181842000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio