Firma 1. SZKOLENIA Z ZAKRESU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO MAREK NIZIOŁEK 2. PASJONACI 3M MAREK NIZIOŁEK
Ocena | |||
Główna działalnośc | Praktyka pielęgniarek i położnych |
Działalność PKD:
Firma 1. SZKOLENIA Z ZAKRESU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO MAREK NIZIOŁEK 2. PASJONACI 3M MAREK NIZIOŁEK została założona 2001-03-22 i obecnie mieści się przy STEFANII SEMPOŁOWSKIEJ 137, PL-80-744, GDAŃSK. Główna działalność firmy to fizjoterapia. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agenci i organizatorzy turystyki, fotografia, organizacja targów, wystaw i kongresów, piloci i przewodnicy turystyczni, pozaszkolne formy edukacji, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi związane z rozrywką i rekreacją, usługi związane ze sportem, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. SZKOLENIA Z ZAKRESU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO MAREK NIZIOŁEK 2. PASJONACI 3M MAREK NIZIOŁEK (REGON 19253523200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio