Zarząd firmy 1.SZKOLENIA PIOTR ŻYTKOWIAK, 2. RATIO PLUS PIOTR ŻYTKOWIAK - PIOTR ŻYTKOWIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR ŻYTKOWIAK (CEIDG)
PIOTR ŻYTKOWIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.SZKOLENIA PIOTR ŻYTKOWIAK, 2. RATIO PLUS PIOTR ŻYTKOWIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FRYDERYKA CHOPINA 20, PL-62-052, SZRENIAWA. Główny zakres działalności PIOTR ŻYTKOWIAK to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z oprogramowaniem, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP 1.SZKOLENIA PIOTR ŻYTKOWIAK, 2. RATIO PLUS PIOTR ŻYTKOWIAK: 7821085343. REGON 1.SZKOLENIA PIOTR ŻYTKOWIAK, 2. RATIO PLUS PIOTR ŻYTKOWIAK: 30132627200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR ŻYTKOWIAK
Więcej informacji o 1.SZKOLENIA PIOTR ŻYTKOWIAK, 2. RATIO PLUS PIOTR ŻYTKOWIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.