Zarząd firmy 1.SULOWSKI Piotr Sulowski 2.Obsesja smaku Piotr Sulowski - PIOTR SULOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR SULOWSKI (CEIDG)
PIOTR SULOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.SULOWSKI PIOTR SULOWSKI 2.OBSESJA SMAKU PIOTR SULOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KRAKOWSKA 3, PL-33-100, TARNÓW. Główny zakres działalności PIOTR SULOWSKI to Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi (PKD główne: 68.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów jubilerskich i podobnych, sprzedaż hurtowa metali i rud metali, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność taksówek osobowych i inne. NIP 1.SULOWSKI PIOTR SULOWSKI 2.OBSESJA SMAKU PIOTR SULOWSKI: 8731329090. REGON 1.SULOWSKI PIOTR SULOWSKI 2.OBSESJA SMAKU PIOTR SULOWSKI: 85049227800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR SULOWSKI
Więcej informacji o 1.SULOWSKI PIOTR SULOWSKI 2.OBSESJA SMAKU PIOTR SULOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.