Firma 1.Sukcesja Tomasz Maliszewski 2. Hurtownia Emma Tomasz Maliszewski-wspólnik spółki cywilnej
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych |
Działalność PKD:
Firma 1.SUKCESJA TOMASZ MALISZEWSKI 2. HURTOWNIA EMMA TOMASZ MALISZEWSKI-WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ została założona 2006-01-01 i obecnie mieści się przy UL. POŁUDNIOWA 4A, PL-15-341, BIAŁYSTOK. Główna działalność firmy to wspomagające ubezpieczenia. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała działalność profesjonalna, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi architektoniczne i inżynieryjne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1.Sukcesja Tomasz Maliszewski 2. Hurtownia Emma Tomasz Maliszewski-wspólnik spółki cywilnej (REGON 05045323400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio