Firma 1) STUDIO PSYCHOTERAPII TAŃCEM I RUCHEM MAŁGORZATA WIŚNIEWSKA; 2) MAŁGORZATA WIŚNIEWSKA wspólnik spółki cywilnej Instytut DMT-Polski Instytut Psychoterapii Tańcem i Ruchem
Działalność PKD:
Firma 1) STUDIO PSYCHOTERAPII TAŃCEM I RUCHEM MAŁGORZATA WIŚNIEWSKA; 2) MAŁGORZATA WIŚNIEWSKA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ INSTYTUT DMT-POLSKI INSTYTUT PSYCHOTERAPII TAŃCEM I RUCHEM została założona 2012-02-01 i obecnie mieści się przy UL. LUCYNY MESSAL 7G1, PL-03-029, WARSZAWA. Główna działalność firmy to pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność psychologiczna i psychoterapeutyczna, z wyłączeniem lekarskiej, wydawanie czasopism i pozostałych periodyków, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostałe formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, pozostałe formy edukacji artystycznej i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1) STUDIO PSYCHOTERAPII TAŃCEM I RUCHEM MAŁGORZATA WIŚNIEWSKA; 2) MAŁGORZATA WIŚNIEWSKA wspólnik spółki cywilnej Instytut DMT-Polski Instytut Psychoterapii Tańcem i Ruchem (REGON 14596906500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w