Firma 1) STUDIO FORMA ANNA RADKE 2) STUDIO FORMA ANNA RADKE (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ)
Adres | UL. LAWENDOWE WZGÓRZE 2670, PL-80-175, GDAŃSK | |
Województwo | pomorskie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | STUDIOFORMA.INFO.PL |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność w zakresie architektury |
Działalność PKD:
Firma 1) STUDIO FORMA ANNA RADKE 2) STUDIO FORMA ANNA RADKE (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ) została założona 2008-03-03 i obecnie mieści się przy UL. LAWENDOWE WZGÓRZE 2670, PL-80-175, GDAŃSK. Główna działalność firmy to usługi architektoniczne i inżynieryjne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, poligrafia i drukarstwo, pozostała działalność profesjonalna, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1) STUDIO FORMA ANNA RADKE 2) STUDIO FORMA ANNA RADKE (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ) (REGON 22054589300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio