Zarząd firmy 1. STIVEKO PHU MARCIN STEFAŃSKI 2. KITEPRO.PL MARCIN STEFAŃSKI 3. OTORODO.PL MARCIN STEFAŃSKI - MARCIN STEFAŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN STEFAŃSKI (CEIDG)
MARCIN STEFAŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. STIVEKO PHU MARCIN STEFAŃSKI 2. KITEPRO.PL MARCIN STEFAŃSKI 3. OTORODO.PL MARCIN STEFAŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-10-27 i ma swoją siedzibę pod adresem KS. IGNACEGO SKORUPKI 27, PL-85-156, BYDGOSZCZ. Główny zakres działalności MARCIN STEFAŃSKI to Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi (PKD główne: 68.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, zakładanie stolarki budowlanej, malowanie i szklenie, działalność związana z zarządzaniem nieruchomościami wykonywanym na zlecenie, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania i inne. NIP 1. STIVEKO PHU MARCIN STEFAŃSKI 2. KITEPRO.PL MARCIN STEFAŃSKI 3. OTORODO.PL MARCIN STEFAŃSKI: 9670533619. REGON 1. STIVEKO PHU MARCIN STEFAŃSKI 2. KITEPRO.PL MARCIN STEFAŃSKI 3. OTORODO.PL MARCIN STEFAŃSKI: 091268648.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN STEFAŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio