Zarząd firmy 1.Steel Poland Factory Spółka Cywilna Tomasz Łysoń, Sylwia Błasiak ; 2.Steel Abrasive Spółka Cywilna Sylwia Błasiak, Tomasz Łysoń - SYLWIA BŁASIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza SYLWIA BŁASIAK (CEIDG)
SYLWIA BŁASIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.STEEL POLAND FACTORY SPÓŁKA CYWILNA TOMASZ ŁYSOŃ, SYLWIA BŁASIAK ; 2.STEEL ABRASIVE SPÓŁKA CYWILNA SYLWIA BŁASIAK, TOMASZ ŁYSOŃ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-10-13 i ma swoją siedzibę pod adresem 4C, PL-58-140, STARY JAWORÓW. Główny zakres działalności SYLWIA BŁASIAK to Produkcja wyrobów z drutu, łańcuchów i sprężyn (PKD główne: 25.93.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne, odzysk surowców z materiałów segregowanych, działalność związana z rekultywacją i pozostała działalność usługowa związana z gospodarką odpadami i inne. NIP 1.STEEL POLAND FACTORY SPÓŁKA CYWILNA TOMASZ ŁYSOŃ, SYLWIA BŁASIAK ; 2.STEEL ABRASIVE SPÓŁKA CYWILNA SYLWIA BŁASIAK, TOMASZ ŁYSOŃ: 8842652888. REGON 1.STEEL POLAND FACTORY SPÓŁKA CYWILNA TOMASZ ŁYSOŃ, SYLWIA BŁASIAK ; 2.STEEL ABRASIVE SPÓŁKA CYWILNA SYLWIA BŁASIAK, TOMASZ ŁYSOŃ: 02137981300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SYLWIA BŁASIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w