Firma 1.STAZET Robert Stadie 2.Wspólnik Spółki Cywilnej MYJNIA SAMOCHODOWA AUTO -PIANA Robert Stadie
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich |
Numery rachunków bankowych |
PL45 1020 2036 0000 0002 0031 1829
|
Działalność PKD:
Firma 1.STAZET ROBERT STADIE 2.WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ MYJNIA SAMOCHODOWA AUTO -PIANA ROBERT STADIE została założona 1989-12-04 i obecnie mieści się przy UL. RZEPIŃSKA 2, PL-69-100, SŁUBICE. Główna działalność firmy to sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa pojazdów samochodowych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1.STAZET Robert Stadie 2.Wspólnik Spółki Cywilnej MYJNIA SAMOCHODOWA AUTO -PIANA Robert Stadie (REGON 21050791400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio