Zarząd firmy 1. SOHAL Marek Zychla, 2. RAM TRANSPORT - Marek Zychla, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marek Zychla (CEIDG)
Marek Zychla prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. SOHAL MAREK ZYCHLA, 2. RAM TRANSPORT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-05-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZAFIROWA 1, PL-58-200, DZIERŻONIÓW. Główny zakres działalności Marek Zychla to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja opakowań drewnianych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna ryb, skorupiaków i mięczaków prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP 1. SOHAL MAREK ZYCHLA, 2. RAM TRANSPORT: 8821026861. REGON 1. SOHAL MAREK ZYCHLA, 2. RAM TRANSPORT: 890371253.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marek Zychla
Więcej informacji o 1. SOHAL MAREK ZYCHLA, 2. RAM TRANSPORT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby