Zarząd firmy 1. SMAKI BABCI MONIKA GREJMAN 2. GREY TAXI MONIKA GREJMAN - MONIKA GREJMAN, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MONIKA GREJMAN (CEIDG)
MONIKA GREJMAN prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. SMAKI BABCI MONIKA GREJMAN 2. GREY TAXI MONIKA GREJMAN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-02-18 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BULOŃSKA 3A1, PL-80-288, GDAŃSK. Główny zakres działalności MONIKA GREJMAN to Sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach, pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników i inne. NIP 1. SMAKI BABCI MONIKA GREJMAN 2. GREY TAXI MONIKA GREJMAN: 5911665043. REGON 1. SMAKI BABCI MONIKA GREJMAN 2. GREY TAXI MONIKA GREJMAN: 38558737200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MONIKA GREJMAN
Więcej informacji o 1. SMAKI BABCI MONIKA GREJMAN 2. GREY TAXI MONIKA GREJMAN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Pekin chce dialogu z Waszyngtonem, ale stawia czerwone linie
Relacje Chin i USA nieco się ociepliły. Chiny apelują o dalsze rozmowy, jednak wyznacza kwestie, w których nie zamierza ustąpić. Niedawno zawarte porozumienie handlowe jest narażone na wstrząsy.
Moda na reindustrializację zatacza coraz szersze kręgi. Czy ma sens?
Kraje rozwinięte stawiały dotychczas głównie na usługi, szczególnie te oparte na wiedzy. Czy zaniedbały zwykłą fizyczną produkcję?
Czy zgromadziłeś już kapitał, który da ci wolność?
Chciałbyś wyrzucić za drzwi klienta, który działa ci na nerwy, albo sprzeciwić się poleceniu zarządu, które łamie twoje zasady? Taką swobodę zyskasz wtedy, gdy stworzysz sobie finansowy bufor.