Firma 1) SKUP i SPRZEDAŻ ZBÓŻ IZABELA JARECKA, 2) ECOWIND IZABELA JARECKA AGNIESZKA ŚWIECA S.C.
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała usługowa działalność gastronomiczna |
Numery rachunków bankowych |
PL93 2030 0045 1110 0000 0329 0320
PL23 1020 3440 0000 7902 0113 8635 |
Działalność PKD:
Firma 1) SKUP I SPRZEDAŻ ZBÓŻ IZABELA JARECKA, 2) ECOWIND IZABELA JARECKA AGNIESZKA ŚWIECA S.C. została założona 2009-08-05 i obecnie mieści się przy OS. ŁĄKOSZYN 242, PL-99-300, KUTNO. Główna działalność firmy to usługi gastronomiczne i cateringowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt, udostępnianie pracowników, usługi przesyłania i dystrybucji energii, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1) SKUP i SPRZEDAŻ ZBÓŻ IZABELA JARECKA, 2) ECOWIND IZABELA JARECKA AGNIESZKA ŚWIECA S.C. (REGON 47284034900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio