Firma 1.Sklep Zielarski Malwa Iwona Karwaczyńska 2.Farm-Vix S.C. Iwona Karwaczyńska
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Działalność PKD:
Firma 1.SKLEP ZIELARSKI MALWA IWONA KARWACZYŃSKA 2.FARM-VIX S.C. IWONA KARWACZYŃSKA została założona 1989-11-15 i obecnie mieści się przy GRUNWALDZKA 4, PL-41-400, MYSŁOWICE. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fizjoterapia, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, różny usługi indywidualne, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi w zakresie informacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1.Sklep Zielarski Malwa Iwona Karwaczyńska 2.Farm-Vix S.C. Iwona Karwaczyńska (REGON 27115849000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio