Firma 1.SKLEP WIELOBRANŻOWY FLORENTYNA IWONA MATECKA 2.ADMINISTRACJA BUDYNKÓW DOM IWONA MATECKA
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Działalność PKD:
Firma 1.SKLEP WIELOBRANŻOWY FLORENTYNA IWONA MATECKA 2.ADMINISTRACJA BUDYNKÓW DOM IWONA MATECKA została założona 1999-02-22 i obecnie mieści się przy KALISKA 16, PL-63-300, PLESZEW. Główna działalność firmy to sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują kupno i sprzedaż nieruchomości, sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1.SKLEP WIELOBRANŻOWY FLORENTYNA IWONA MATECKA 2.ADMINISTRACJA BUDYNKÓW DOM IWONA MATECKA (REGON 25077051400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio