Zarząd firmy 1.SKLEP WIELOBRANŻOWY FLORENTYNA ALEKSANDRA MATECKA 2.ADMINISTRACJA BUDYNKÓW DOM ALEKSANDRA MATECKA - ALEKSANDRA MATECKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALEKSANDRA MATECKA (CEIDG)
ALEKSANDRA MATECKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.SKLEP WIELOBRANŻOWY FLORENTYNA ALEKSANDRA MATECKA 2.ADMINISTRACJA BUDYNKÓW DOM ALEKSANDRA MATECKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-02-22 i ma swoją siedzibę pod adresem KALISKA 16, PL-63-300, PLESZEW. Główny zakres działalności ALEKSANDRA MATECKA to Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.59.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP 1.SKLEP WIELOBRANŻOWY FLORENTYNA ALEKSANDRA MATECKA 2.ADMINISTRACJA BUDYNKÓW DOM ALEKSANDRA MATECKA: 6170253648. REGON 1.SKLEP WIELOBRANŻOWY FLORENTYNA ALEKSANDRA MATECKA 2.ADMINISTRACJA BUDYNKÓW DOM ALEKSANDRA MATECKA: 250737244.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALEKSANDRA MATECKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,