Zarząd firmy 1. SKLEP SPOŻYWCZO- PRZEMYSŁOWY 2. ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO STANISŁAW BLICHARSKI - STANISŁAW BLICHARSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza STANISŁAW BLICHARSKI (CEIDG)
STANISŁAW BLICHARSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. SKLEP SPOŻYWCZO- PRZEMYSŁOWY 2. ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO STANISŁAW BLICHARSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1991-04-15 i ma swoją siedzibę pod adresem 43B, PL-76-200, BRUSKOWO WIELKIE. Główny zakres działalności STANISŁAW BLICHARSKI to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, transport drogowy towarów, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP 1. SKLEP SPOŻYWCZO- PRZEMYSŁOWY 2. ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO STANISŁAW BLICHARSKI: 8390003452. REGON 1. SKLEP SPOŻYWCZO- PRZEMYSŁOWY 2. ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO STANISŁAW BLICHARSKI: 770801867.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się STANISŁAW BLICHARSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony, premier zwołuje rząd
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.