Zarząd firmy 1. SKLEP PINOKIO-ODZIEŻ DZIECIĘCA ARTUR MACIUK, 2. PINOKIO- ODZIEŻ DZIECIĘCA ARTUR MACIUK - ARTUR MACIUK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ARTUR MACIUK (CEIDG)
ARTUR MACIUK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. SKLEP PINOKIO-ODZIEŻ DZIECIĘCA ARTUR MACIUK, 2. PINOKIO- ODZIEŻ DZIECIĘCA ARTUR MACIUK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KARDYNAŁA BOLESŁAWA KOMINKA 4, PL-59-100, POLKOWICE. Główny zakres działalności ARTUR MACIUK to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP 1. SKLEP PINOKIO-ODZIEŻ DZIECIĘCA ARTUR MACIUK, 2. PINOKIO- ODZIEŻ DZIECIĘCA ARTUR MACIUK: 6921641352. REGON 1. SKLEP PINOKIO-ODZIEŻ DZIECIĘCA ARTUR MACIUK, 2. PINOKIO- ODZIEŻ DZIECIĘCA ARTUR MACIUK: 39045394300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ARTUR MACIUK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w