Zarząd firmy 1.Sklep Medyczny MEDCOM s.c., 2.DANUTA PANEK-JANC EURO-TUTOR - DANUTA PANEK-JANC, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DANUTA PANEK-JANC (CEIDG)
DANUTA PANEK-JANC prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.SKLEP MEDYCZNY MEDCOM S.C., 2.DANUTA PANEK-JANC EURO-TUTOR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-01-10 i ma swoją siedzibę pod adresem BOLESŁAWA CHROBREGO 54, PL-62-040, PUSZCZYKOWO. Główny zakres działalności DANUTA PANEK-JANC to Nauka języków obcych (PKD główne: 85.59.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, wydawanie książek, pozostała działalność wydawnicza, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura i inne. NIP 1.SKLEP MEDYCZNY MEDCOM S.C., 2.DANUTA PANEK-JANC EURO-TUTOR: 7771251287. REGON 1.SKLEP MEDYCZNY MEDCOM S.C., 2.DANUTA PANEK-JANC EURO-TUTOR: 30099535000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DANUTA PANEK-JANC
Więcej informacji o 1.SKLEP MEDYCZNY MEDCOM S.C., 2.DANUTA PANEK-JANC EURO-TUTOR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.