Zarząd firmy 1. SKLEP DOMENA IWONA KRAMEK; 2. PIERNIKI ART IWONA KRAMEK - IWONA KRAMEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza IWONA KRAMEK (CEIDG)
IWONA KRAMEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. SKLEP DOMENA IWONA KRAMEK; 2. PIERNIKI ART IWONA KRAMEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem POWSTAŃCÓW WARSZAWY 17A, PL-11-400, KĘTRZYN. Główny zakres działalności IWONA KRAMEK to Sprzedaż detaliczna odzieży (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej wyspecjalizowanej, pozostała działalność w zakresie programowania, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi. NIP 1. SKLEP DOMENA IWONA KRAMEK; 2. PIERNIKI ART IWONA KRAMEK: 7421773068. REGON 1. SKLEP DOMENA IWONA KRAMEK; 2. PIERNIKI ART IWONA KRAMEK: 28139549500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się IWONA KRAMEK
Więcej informacji o 1. SKLEP DOMENA IWONA KRAMEK; 2. PIERNIKI ART IWONA KRAMEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Co z Alior Bankiem po reorganizacji grupy PZU? Sytuacja powoli się klaruje
Los Aliora w grupie PZU nie jest przesądzony, ale przeważają oczekiwania, że Alior Bank pozostanie w strukturach grupy – ocenia Cezary Stypułkowski, prezes Pekao.
Cztery trendy, które redefiniują polski handel z Chinami
Kupujemy coraz mniej paneli słonecznych z Chin, a coraz więcej robotów. Coraz mniej leków, a coraz więcej aut spalinowych. Co z tego wszystkiego wynika?
Arctic Paper łapie oddech, choć na rynku wciąż jest źle. Szykuje rewizję strategii
Po słabym pierwszym półroczu producent papieru i celulozy poprawił rentowność, co docenili inwestorzy giełdowi. Prezes Michał Jarczyński wyjaśnia, jak udało się tego dokonać i zwiększyć produkcję