Firma 1) SALONIK KWIATOWY RAFAŁ DYBAŁA, 2) FLEXICLEAN POLSKA RAFAŁ DYBAŁA
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Działalność PKD:
Firma 1) SALONIK KWIATOWY RAFAŁ DYBAŁA, 2) FLEXICLEAN POLSKA RAFAŁ DYBAŁA została założona 2016-08-17 i obecnie mieści się przy AL. ALEJA JANA PAWŁA II 11B, PL-80-462, GDAŃSK. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, naprawa i konserwacja maszyn, pozostała działalność profesjonalna, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1) SALONIK KWIATOWY RAFAŁ DYBAŁA, 2) FLEXICLEAN POLSKA RAFAŁ DYBAŁA (REGON 22073319800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,