Firma 1. SALON OPTYCZNY OKOSFERA KAROLINA OBIDZIŃSKA. 2. VIA MARE APATAMENTY KAROLINA OBIDZIŃSKA.
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Działalność PKD:
Firma 1. SALON OPTYCZNY OKOSFERA KAROLINA OBIDZIŃSKA. 2. VIA MARE APATAMENTY KAROLINA OBIDZIŃSKA. została założona 2012-06-11 i obecnie mieści się przy UL. WOJSKA POLSKIEGO 2A1A, PL-76-200, SŁUPSK. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fizjoterapia, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, specjalistyczne projektowanie, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomaganie edukacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. SALON OPTYCZNY OKOSFERA KAROLINA OBIDZIŃSKA. 2. VIA MARE APATAMENTY KAROLINA OBIDZIŃSKA. (REGON 77161751600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio