Firma 1. SALON FIRMOWY MIROSŁAW MALIK, 2. ESTRADA NARODOWA MIROSŁAW MALIK
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Działalność PKD:
Firma 1. SALON FIRMOWY MIROSŁAW MALIK, 2. ESTRADA NARODOWA MIROSŁAW MALIK została założona 2011-04-01 i obecnie mieści się przy AL. ALEJA POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 16226, PL-64-920, PIŁA. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, magazynowanie paliw gazowych, nagrania muzyczne, pozaszkolne formy edukacji, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi reklamowe, usługi związane z rozrywką i rekreacją. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. SALON FIRMOWY MIROSŁAW MALIK, 2. ESTRADA NARODOWA MIROSŁAW MALIK (REGON 30167988100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio