Zarząd firmy 1. S.A.T. Tomasz Sromek 2. HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA S.A.T. Tomasz Sromek - Tomasz SROMEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tomasz SROMEK (CEIDG)
Tomasz SROMEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. S.A.T. TOMASZ SROMEK 2. HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA S.A.T. TOMASZ SROMEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1994-12-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STRAMKI 8-10, PL-33-300, NOWY SĄCZ. Główny zakres działalności Tomasz SROMEK to Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana (PKD główne: 46.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP 1. S.A.T. TOMASZ SROMEK 2. HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA S.A.T. TOMASZ SROMEK: 7341003210. REGON 1. S.A.T. TOMASZ SROMEK 2. HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA S.A.T. TOMASZ SROMEK: 490310459.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz SROMEK
Więcej informacji o 1. S.A.T. TOMASZ SROMEK 2. HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA S.A.T. TOMASZ SROMEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio