Zarząd firmy 1.ROBERT HALICKI 2.POL-EUROTRANS S.C. R. HALICKI, A. HALICKA - ROBERT HALICKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ROBERT HALICKI (CEIDG)
ROBERT HALICKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.ROBERT HALICKI 2.POL-EUROTRANS S.C. R. HALICKI, A. HALICKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DZIAŁKOWA 5/3 , PL-55-040, PUSTKÓW ŻURAWSKI. Główny zakres działalności ROBERT HALICKI to Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych (PKD główne: 46.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa odpadów i złomu, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, transport drogowy towarów, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek i inne. NIP 1.ROBERT HALICKI 2.POL-EUROTRANS S.C. R. HALICKI, A. HALICKA: 8961010191. REGON 1.ROBERT HALICKI 2.POL-EUROTRANS S.C. R. HALICKI, A. HALICKA: 021333018.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ROBERT HALICKI
Więcej informacji o 1.ROBERT HALICKI 2.POL-EUROTRANS S.C. R. HALICKI, A. HALICKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby